♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy

Friday, July 27, 2012

happy 0_o



1 Julai 2012 .
aku sah jadi tunangan kepada Mohamad Zuhairy bin Zainal .
ermmm .
sukar nak diungkapkan dengan kata-kata.
sumenya bercampur baur .
adehhh .
paisey la .
kene solek tebal-tebal , kena pakai sopan2 , kene kontol cun , kena maintain anggun .
adoii .
payahnyer .
nasib baik x lama .
kalo kene sehari suntuk mcm nie ,mencatat rekod peribadi camnih .
paling lama berkeadaan 'sopan' hahahahaha .
anyway syukur Alhamdulillah akhirnya Allah telah membukakan hati 'dia' untuk melangkah setapak lagi memajukan perhubungan kami kearah kehidupan berkeluarga .
perasaan aku ??
TERUJA .
x sabar nak berumah tangga . (hehehe..gataiii!!)
sayang aku kat dia semakin bertambah2 walaupon aku x pasti ape sebenarnye perasaan die terhadap aku .
biarlah kalau itu menjadi rahsia hati die .
walau apapon aku YAKIN , kami saling menyayangi .
rombongan pihak lelaki tiba kat teratak ayahbonda aku tepat jam 4.30 petang , setelah sejam setengah kitaorang menanti (cair mekap akuuuu) .
rombongan pihak lelaki membawa 5 dulang hantaran dan dibalas 7 dulang dari pihak aku .
barang2 dia nak cakap ker , tak payahlah .
Alhamdulillah aku berjaya menyelesaikn sume nie kol 3 pagi sebelum majlis bermula dibntu oleh sanak saudara aku .
majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan (oleh wakil pihak aku) , seisi tanya-menanya , perbincangan dan kata sepakat pon dicapai .
sesi sarung cincin ini dilakukan didalam bilik pihak perempuan oleh bakal mak mentua aku .
setelah selesai sesi sarung cincin , fotografi , senyuman , kontrol ayu , akhirnya aku boleh lah masuk dlm bilik semule untuk bertukar.
perghhh penatnyer kontrol sopan !
makan time.
setelah perut terisi , akhirnya majlis ditamatkan dgn acara penyerahan balas hantaran dari pihak aku .
majlis berakhir kira-kira jam 6.00 petang .
Alhamdulillah semuanya berjalan dan berakhir dgn mudah .
terima kasih buat family yg sentiasa membantu & semua ahli keluarga yg sanggup menyinsing lengan menghulurkan bantuan .
dan juga terima kasih bg yg terlibat secara langsung or tidak langsung .


nota kaki ; harapan aku semoga ikatan ini berakhir dgn PERKAHWINAN yg bahagia AMIN .-

No comments:

Post a Comment