♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy

Friday, October 26, 2012

Eid Al-Adha Mubarak .



Assalammualaikum !
hello readers .
semua sihat ?
okay harini semua facebookers and twitterians mood raya semuanya .
timeline penuh dengan cerita cerita pasal raya .
aku keseorangan kat sini .

untuk kawan kawan :

untuk kawan kawan yg aku sangat sayangi ,
aku nak minta maaf kepada korang kalau ada buat salah kat korang 
terkasar bahasa ,
tersilap atau apa apa jelah .
aku nak minta maaf .
aku tak salah kan korang pun walaupun korang dah berubah ke apa korang tetap kawan aku untuk selamanya .
okay stop cerita pasal berubah semua .
buat aku menangis je :')
Aida ( bukan nama sebenar ) , aku nak minta maaf kalau aku ada buat silap .
aku kan pernah termarah kau .
time kenduri kawen Nadira ( bukan nama sebenar )
aku nak minta maaf .
aku tak sengaja nak buat macam tu kat kau .
aku harap kau maafkan aku .
I'm very sorry for the wrong which I have already made .
kau . kau . kau . kau . kau . kau .
terima kasih kepada korang semua sebab sudi jadi kawan aku selama 1, 2, 3, 4 tahun .
maafkan aku kalau aku ada buat salah kat korang semua .
aku nak minta maaf kalau aku termarah korang tak tentu pasal .
aku badmood memang cenggitu :') im be silence .
Aku sebenarnya suka sangat kawan dgn korang .
tapi di sebabkan salah tu kite makin renggang .
so aku nak sangat sangat minta maaf kat korang .
if you all ready excuse me
I'll be happy and not cry in the morning feast .
I would be happy in the morning feast :)
teringin nak macam dulu .
menggeteh sampai tengah malam .
okay saya nak nyanyi sekejap boleh ?
tak jadi suara sumbang .
semoga raya tahun ni terhebat buat saya dan semua umat islam yang berada di dunia .


selamat hari raya aidiladha .
salam sayang ,
aku .

No comments:

Post a Comment