♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy

Tuesday, May 21, 2013

15 days to go


Assalamualaikum .
subhanaallah .
alhamdulillah .
allahuakbar .
syukur atas lapangnya waktu .
Allah izin .
dapat kembali penuhkan .
moga Allah redha .
fuhh tak berapa hari lagi nak cecah 7 . 6 . 2013
bahangnyer berdentum dentum meriah .
perang bendera ngan speaker bersuara .
alah-alah pilihan raya umum . huhu .
ramai nau yg tanya perasaan aku menghitung hari2 bergelar seorang isteri .
bole kata hari2 ada je soalan tu .
inbox facebook .
whatsapp .
LINE .
wechat .
viber .
to be honest aku sgt nervous ok .
ni adalah perkahwinan pertama aku .
inshaallah tiada yg kedua by Khafi .
memangla aku nervous huhu but at the same time excited you sbb bakal suami aku handsome .
hohohorlicks . haha .
dulu kalo ade kwn2 nak kahwin aku selalu tnya nervous tak .
seronok tak .
persiapan macamana .
skang ni turn aku plak .
majlis nikah 7 jun 2013 .
rumah aku 8 june 2013 .
rumah sayang 9 june 2013 .
sesungguhnya perasaan mghitung hari bergelar isteri sangatla indah walaupun ianya satu yg mdebarkn .
sweet je perasaan camni tau .
bila dah tak sampai 2 minggu dari hari kejadian ni mcm2 aku fikir .
dah la kampung kat Melaka .
aku kat klang .
agak jaoh ler nak buat persiapan tu .
syukur Alhamdulillah sebab aku ada family yg understanding plus sederhana besar .
oopppss bkn saiz XXL yer . hehe .
best sgt memahami dari segi kewangan ngan tenaga .
mujur ade sponser sikit2 .
bajet retis tapi bukan dia . huhu .
dah la sekarang ni fikiran bercelaru maybe PMS syndrom kot .
pastu jerawat kat muka rancak menyinggah and then go .
badan letih je . kacip fatimah ade sape nak sponser tak ? ?
otak pun letih sama .
dalam situasi aku nie aku harap Allah berikan aku dan bakal suami kesihatan yg baik .
memberkati majlis yg bakal berlangsung & semoga semuanya berjalan dgn lancar .
ya Allah aku mohon ampun .
moga ujian ini jadi kaffarah untuk dosa2 lalu .
Amin Ya Rabbal Alamin .
semua di jemput hadir .
bagi yg tak dapat hadir cukuplah doa dari kalian semua . huhu .
terima kasih .

No comments:

Post a Comment