♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy

Tuesday, November 13, 2012

mampukah !



Assalammualaikum .
wahai diary pujaan hati ku .
pasal hati lagi gamaknyer .
hati tu apa ?
oh .
organ dalam badan .
yg bila mana perasaan tu wujud .
datangnya dari hati .
suka .
duka .
tawa .
tangis .
semua .
datang nya dari satu tempat .
hati .
kau belai .
kau cium .
indah rasa nya .
kau caci .
kau hina .
pedih .
rasa nya .
rasa itu datang dari satu tempat yang sama .
iaitu hati .
tapi . .
nama kau nan satu dalam hati .
bahagia aku pada engkau .
tangis aku pada engkau .
susah aku pada engkau .
senang aku pada engkau .
oh .
hati lg yang menangggung .
hati lagi yang terasa .
hati juga yang memendam rasa .
jangan pernah kau kata kau takde hati .
habis yang kau menangis tu , perasaan sedih datang nya dari mana ?
yang kau pergi serang perempuan / lelaki tu menyatakan apa kau rasa tu , datang nya dari mana ?
dari mana datang nya rasa dan perasaan itu ?
ahh !
persetankan rasa hati .
kata kau pada aku .
tapi .
mampukah engkau ?
mampukah aku ?
mampukah kita sebagai manusia menidakkan perasaan ?
mampukah ?
luahan isi hati untuk hari ini .
terima kasih .

No comments:

Post a Comment