♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy ♥ Aida Airy

Tuesday, January 1, 2013

tahun baru !


Assalamualaikum .
tanpa disedari tahun 2012 dah berangkat pergi :)
semua da pakat dok set azam tahu baru .
moving on to a better life performance .
oh okay what does that supposed to mean ?
abaikan .
berikut merupakan azam tahun 2013 ;

to be a good listener .
aku sebenarnya bukan pendengar yg baik .
aku suka sangat meluahkan isi hati dan semua yg terbuku kat kwn , bf dan family .
memang aku pendengar skg ni , tiap apa yg kwn or orang cita kan kat aku , aku akan dengar tapi mungkin bukan yg baik .
aku akan pastikan 2013 lebih mendengar .
aku jugak tak pandai melayan aduan rakyat nih .
well I hoped that this year I'll be a good listener hee !

tak mahu gaduh .
hee this is personal .
aku tak nak gado-gado dengan sesiapa lagi .
gado mulut ke gado text ke gado status ke apa-apa je lah .
and the most important is aku xnak gado dengan DIA .
hee Im sorry dear for everything that I've done friends , family , bf and etc .

cinta .
the MOST important thing in my life and I bet everyone too.
alhamdulillah aku dah bertunang and plan nak kahwin da .
sangat tak dijangka kan ?
of course , I still keep praying for the best to happen .
okay stop membebel .
so azam aku untuk 2013 ni .
nak berkahwin hehe !
aku sangat berharap dia lah jodoh aku dunia dan akhirat .
amin =)

nak kaya .
nak jadi businesswoman .
nak beli kereta baru .
nak pergi honeymoon .
nak berjimat tak nak spent duit pada yg tak perlu .
priority to my life after marriage !

last but not least .
mendekatkan diri dgn ilmu2 agama .
and perbaiki diri untuk mnjadi seorang muslimah sejati .
and more matured setaraf dengan umur laa :)
in sha allah .
cukuplah sampai sini saja .
sekian , terima kasih .

No comments:

Post a Comment